Verzendkosten € 1,95, gratis vanaf € 50,-
9

Garantie en Klachten

Service staat bij MyStore voorop! We doen er dan ook alles aan dat u tevreden bent met het door u gekochte product en onze service. Mocht er onverhoopt toch een garantiekwestie of klacht zijn, dan vindt u hier meer informatie over de te ondernemen stappen.

Al onze producten worden zorgvuldig gecontroleerd voordat deze worden verzonden. Mocht u onverhoopt een defect opmerken aan het door u aangeschafte product, dan kunt u dit kenbaar maken via het contactformulier of u kunt uw bericht sturen naar info@mystore.nl onder vermelding van uw ordernummer.

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk, vaak nog dezelfde dag, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen, contact met u op om deze garantiekwestie netjes en correct met u af te handelen.

Klanttevredenheid staat bij ons voorop; wij doen dan ook onze uiterste best om te zorgen dat u tevreden bent over onze producten en onze service. 

Heeft u toch een klacht, dan vernemen we dat graag. Wij nemen elke klacht zeer serieus! U kunt uw klacht kenbaar maken via het contactformulier of u kunt uw bericht sturen per email, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

MyStore.nl
Bruggestraat 18
3841 CP Harderwijk
info@mystore.nl
0341-820238

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 3 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar MyStore.nl bij is aangesloten.