• Verzendkosten €2,95 - Gratis vanaf €35,-
  • 30 dagen bedenktijd
  • Webshop keurmerk
  • Fysieke winkel in Harderwijk
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Product image slideshow Items

  • Victorinox Victorinox SwissChamp Silvertech
  • Victorinox Victorinox SwissChamp Silvertech

Victorinox SwissChamp Silvertech

€115,10 €85,00 Incl. btw

Artikelnummer: 1.6794.T7
EAN-code: 7611160029362

De beoordeling van dit product is 4.85 van de 5

(6)
Niet op voorraad. Levertijd circa 4 weken. Informeer naar een exactere levertijd.

Beschrijving

Zodra je de woorden Zwitsers zakmes hoort, is de kans groot dat je denkt aan de legendarische officiers messen van Victorinox. Die legende wordt voortgezet door de SwissChamp: Het ultieme zakmes met maar liefst 32 functies en eindeloze mogelijkheden. Waar je ook bent en wat er ook gebeurt, met je SwissChamp kan je elke klus klaren.

  • Beitel
  • Blikopener
  • Kleine schroevendraaier
  • Boorpriem
  • Naaioog
  • Flesopener
  • Draadstripper
  • Platte schroevendraaier
  • Groot mes
  • Houtzaag
  • Klein mes
  • Kleine 2.5mm schroevendraaier (voor brillen)
  • Kurkentrekker
  • Metaalzaag
  • Metaalvijl
  • Nagelvijl
  • Nagelreiniger
  • Multifunctionele haak
  • Philips kruiskopschroevendraaier
  • Pincet
  • Schaar
  • Schroevendraaier klein plat
  • Schubmes
  • Speld
  • Hakensteker
  • Lineaal (CM en Inch)
  • Sleutelring
  • Tantenstoker
  • Tang
  • Draadknipper
  • Kabelschoentjes tang
  • Vergrootglas

Afmetingen mes: 91x27x33 mm. Gewicht mes: 187 gram. Alle onderdelen zijn roestvrij. Levenslange garantie.

Productspecificaties

Aantal functies 32
Garantie Levenslang op materiaal- en fabricagefouten.
Gewicht 187 gram
Kleur Zilver
Lengte gesloten 91mm
Tools Blikopener en kleine schroevendraaier, Boorpriem, soms uitgevoerd met naaioog, Flesopener met draadstripper en schroevendraaier, Flessenopener met Phillips kruiskopschroevendraaier (magnetisch) en draadstripper, Groot mes, Houtzaag, Klein mes, Kurkentrekk

De beoordeling van dit product is 5 van de 5

Mandy

Heb mijn Victorinox SwissChamp T7 deze woensdag binnen gekregen. Ik ben 100% tevreden, maar eigenlijk had ik ook niet anders verwacht. Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Ik kreeg een klein setje kaarsjes met houdertje bij mijn bestelling, ontzettend leuk! Ik kan iedereen deze site aanbevelen wegens goede service, snelle levering en een ontzettend uitgebreid assortiment!

De beoordeling van dit product is 5 van de 5

Gideon

Uitstekend.

De beoordeling van dit product is 5 van de 5

Rj

Een victorinox mes is voor een ieder een onmisbaar attribuut. Top kwaliteit, handzaam en op de meest onverwachte momenten een grote hulp.

De beoordeling van dit product is 4 van de 5

Irene

Geslaagd kado voor mijn vriend en perfect voor ons aanstaande reisavontuur. Goede service en levering. Alleen jammer dat je geen afspraken kunt maken over de tijd/plaats van bezorging (verloopt via postNL). Het extra moeten betalen voor een kadopapiertje vind ik een beetje overdreven, maar de algehele prijs/kwaliteitsverhouding is verder prima. Desondanks twee puntjes van kritiek een aanrader!

De beoordeling van dit product is 5 van de 5

Veerle

Manlief was zeer tevreden toen hij dit 'mes' als cadeau kreeg. Het is heel mooi en van zeer goede kwaliteit. Enige teleurstelling is dat in deze Silvertech-uitvoering geen balpen te vinden is. Er zitten dus 32 ipv 33 attributen op. Men liet ons weten dat indien we het liever ruilden voor een rode cover ipv deze Silvertech, dan kon dit en dan zouden we er wel een balpen bij hebben. Dus ook goede na-service.

De beoordeling van dit product is 5 van de 5

Daniel

Zeer snelle levering, goede service! Het gekochte product voldoet perfect aan mijn normen.

4.85 sterren op basis van 6 beoordelingen
Je beoordeling toevoegen

Alternatieve producten

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »